1. joulukuuta 2012

Naked shimmer

Terveppä taas,
Minipostaus vuorossa, vastapainoksi eiliselle pitkälle postaukselle :) Mun oikeestaan piti esitellä nää jo siinä edellisessä postauksessa, mut en viittiny venyttääsitä enempää, joten laitoin nää erikseen :)

Ostin tän lakan Seppälästä, kun oli tarjous ota 2 maksa 1. Mun piti ostaa aluks pelkkä tumman harmaa Models Own (siitä kuvia sillä lakattujen kynsien yhteydessä), mut sit kiltti kassatäti sano et mee valitsee viel yks, jonka saat ilmaseks, ja mähän menin :) ja mukaan tarttu tää. Ja tyytyväinen oon laatuun: peittää jo yhellä kerroksella, mutta taisin laittaa silti kaks ;D


En muista, mitä aluslakkaa käytin, mutta päällyslakkana tais olla seche vite, mut siitä ei oo nyt kuvaa. Harmi ku toi pullossa näkyvä shimmer ei näkyny melkee olleskaa kynsillä :( Lakan nimi on siis Naked Shimmer Models Ownilta.

 
ps kohtahan pitää alkaa tekee joulukynsii ku on jo joulukuun eka päivä ! :)

4 kommenttia:

  1. Ompas kaunis lakka. Näyttää vähän samalta kuin China Glazen Fast Track, joka on mun ehdoton lemppari nude tällä hetkellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii vähän näyttääki :D kiitos kommentista :)

      Poista
  2. Oiiii huomasin vasta nyt, että sullakin on blogi! Sait uuden seuraajan ;3 Ihanan värinen lakka, voisin jopa itsekin käyttää~ Harmi vaan että teen niin paljon käsillä että mun omat kynnet ei näytä kivalta lakan kanssa~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi ihanaa, tervetuloa lueskelemaan<3 juu toihan on kyllä kivan värinen nude :)höh, mut sit aina juhliin tms voit lakata (:

      Poista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)