9. joulukuuta 2012

hentoa holokukkia

Moi,

Sori ku eilen ei tullu postausta: lautailin koko päivän aamusta iltaan, nii ei ollu aikaa... :(

Tässä kuitenki nää äitin yllätys kynnet. Se meinaa sitä et se pitää silmät kiinni koko lakkauksen ajan ja mä päätän mitä teen. Ja sitten se yllättyy kun lakkaus on valmis :) Yksinkertaista, mutta kaunista. Nää kimalsi niiiiiiin paljon mut se ei kuvassa näy.Ainii ja sit lisäsin viel tarroja, holomaisesti hohtavia kukkia :)



täs näkyy vähän, miten noi kukat loistaa :)
oikeesti pitää viel hehkuttaa: minä rakastan lunta<3 ja talvea<3 ja lumilautailua<3 :D sori ku nää postaukset on ollu vähän vähemmällä pölötyksellä, mutta ku on nii paljon kaikkee tehtävää ja ahh talvi (;

ps käytetyistä lakoista ei oo nyt kuvaa, mut aluslakkana color clubin stuc on you base coat, vaaleenpunanen on flormarin 222 ja U02 ja päällyslakkana seche, yks kerros jokaista lakkaa :)

2 kommenttia:

  1. On se hyvä,et joku rakastaa talvea,minä en.Enkä oo koskaan ees lumilautaillut ja laskettelunkin olen lopettanut.Mutta onneks mulla kohta alkaa loma,eikä tartte tuskailla parkkiongelmien kanssa Helsingin keskustan lumivallien seassa.Koskas kerkiäisit tekemään mulle joulukynnet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jotkut tykkää, jotkut ei :) hyvää lomaa sulle! (: ja kiitos kommentista.

      Poista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)