6. joulukuuta 2012

vinomanit viivoilla

Heipskukkuu,

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! <3

Tein noi pinkit jo aikoi sitte, mut tiesin tekeväni sinisävyset kuukauden sisällä niin säästin ne samaan postaukseen :) tän malli on alunperin lähtösin yhestä YouTube videosta (hakusanaks laittakaa 'for audrey'), mut oon muokannu siitä vähän omanlaisen :)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ton neon pinkin lakan möin mun kaverille, koska mulla oli vastaava toiselta merkiltä. Tää on must hauska ku pystyy vertailla kuvista kummat onnistu paremmi yms :) noissa pinkeissä mulla on paljon pidemmät kynnet, mut nyt lyhensin ne ihan lyhkäsiks, koska muutamat alko lohkeilla :(
 

Joskus pari vuotta sitte ku aloin koristelee kynsii ja kattelin tuolta videoit, niin näin ton for audrey videon ja siitä asti oon himoinnu sitä lakkaa. Ja nyt oon saanu mielenrauhan, koska lakka on nyt mun hyllyssä<3 ainii, kerroin pettyneeni tohon lakkaan, koska se oli vähän vaisu pullossa mutta se on ihana turkoosi kynsillä ja just sellane ku odotinki (= I'm happy!


 

 
color club-stuck on you, wild mild-pink mania, 2way nail art-musta, cesars-top coat
color club-stuck on you, china glaze-for audrey, 2way nail art-musta, cesars-top coat
sellasta :)
 
 
ps. mun kännykkä menee nyt huoltoon ja en siis nyt pysty ottaa kuvia. höh. mun ois pitäny ottaa arvonta palkinnosta kuvii ja sellast mut nyt en pysty. katotaan nyt kuin pitkälle se siirtyy :( jotain positiivistä vielä: mulla on ainakin kymmenet kynnet jonossa, eli postaustahti EI hidastu ;)
 
pps. tällä hetkellä mulla on geelit, eli en muutenkaan lakkaile niin paljoa ja tulevista kynsistä otan isin kameral kuvat nii ne saadaan tänne sit joskus ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)