25. joulukuuta 2012

Viimeiset joulukynnet

Moi,

Joo näitä kynsiä lupailin jo eilen, mut en pystyyn ottaa kuvia ku kännykkä lopetti toimimasta...(sekä ei suostu lataamaan ja ilman akkua en luonnollisesti voi tehdä mitään...-.-) saatiin kuitenkin joulupukilta ( ;] ) uus IPad ja latasin heti siihen bloggerin ja nyt siis sillä postailen :)

Nää kynnet mulla oli siis eilen, aamulla tein geelit, ja iltapäivällä lakkasin ne joulusesti. No helpolla taas mentiin ja tarroja laitoin, kun oli vähäsen kiire jouluvalmistelujen kaa.. :D näitä vois melkein kutsua skittleiksi ku kaikki muut on erilaiset, paitsi nimetön ja peukku :) täytyykin tehä toistekki tällaset, näytti hauskalta :D


Huomatkaa, että sanoin "mulla OLI" elikkäs joo tipit jotenki mureni ja sitte viilasin ne geelit melkein pois.. ;(( nyt mulla on kynsillä vaan yksiväriset lakkaukset, joten niistä ei sen enempää (:

Tärkeä juttu:
En sitten tiiä miltä tää iPadistä kirjoitettu postaus näyttää koneella, mutta muokkaan sitten ku pääsen koneelle nii aina näitä (:
Ja nyt siis lähden mökille ja oon siel loman loppuun asti, eli en luultavasti ehi postailla niin usein ku nyt...ajastan kuitenkin jotain vanhoja kynsiä ;)

Tässä iPadin kamerassa pitäis olla saman laatunen kamera kun mun kännykässä (paitsi ei oo salamaa) joten laatu ei kärsi :) EDIT: ei kyllä oo yhtään niin hyvii kuvii, mut koittakaa kestää siihen asti ku mun kännykkä tulee huollosta! =(


Eiköhän nyt oo pölisty tarpeeks, kiitos jos jaksoit lukea <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)