8. marraskuuta 2012

Timanttirusetit


Moi,

En onnistunu saamaan ku yhen kuvan näist kynsist, koska toi hololakka on hankala.. Okei selityksiä selityksiä mut harmittaa ku olin päiväl paisto aurinko ja en sillon pystyny ikuistaa tätä nättii värii :( mutta ei se holo efekti ollu nii suuri koska halpa+holographic=ei niin vahva holoilu :D
Tiivistettynä kuitenki: ihana lakka ;)

Päälle leimasin rusetit konadin laatasta m59 ja keskelle laitoin strassin :) tällee oon tehny aiemminki mut eri sävyillä ja eri juttuja tohon keskelle, helppoa, nopeeta ja kivannäköstä (ainaki jos osais kohdistaa leimat paremmin :DD)

käytetyt jutut:
color club-stuck on you base coat
flormar-809
konad-musta leimauslakka
seche vite-dryfast top coat
cesars-rapid dry top coat
kirkkaita strasseja

T.t
 

5 kommenttia:

  1. Ihanat. Mulla on tyhmän kapeat kynnet, ettei tuo rusetti-kuvio mahdu tuolleen suoraan, vaan mun täytyy vääntään se vinoon kynnelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) mä tänään just ihailin sun kynnen muotoo ku se on niin siro ja sellainen täydellinen ;D

      Poista
    2. Niin se vissiin on ettei koskaan ole tyytyväinen siihen mitä on, kun mä taas haluaisin leveämmät kynnet :D

      Poista
    3. toi on kyl totta ja sama pätee joskus myös muissa jutuissa :D

      Poista
  2. Tää malli on mun favorit,jos sais toisella pohjavärillä.Mul ois yks kynsitimanttikin omasta takaa.Mies toi ajanvaraus?

    VastaaPoista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)