11. marraskuuta 2012

kallista tai halpaa

Moi :)
 
Ostoksia jälleen..ostelenkohan mä vähän liikaa kaikkee ku tuntuu et aina esittelen jotain kynsijuttuja ;D no eniveis, näin tän postauksen zigiztyle blogissa ja aloin sulattelemaan ajatusta, että myisin kaikki noi mun konad laatat (9kpl) ja osataisin tilalle noi molemmat jättilaatat. Tästä linkistä pääset kattomaan noi laatat, yks vaan 24.90€! No totesin sen halvemmaksi, ja toteutin idean :))
 
Jatkossa siis kun leimaan, niin KAIKKI kuviot on jommasta kummasta jättilaatasta, ellei toisin mainita. Eli tunnisteeks laitan aina joko supersize 1 plate tai supersize 2 plate :)
 
No tilaushan lähti menemään, ja kun siellä on sellai käytäntö, että yli 60 euron tilauksesta saa ilmaset postarit niin ainahan sieltä kympillä jotain löyty ;) ja tässä ne:

NYX girls-white hearts
 
joulusia kynsitarroja
 
 
manikyyri tikkuja

leimasin setti,
ostin tän ton muovisen scarperin takii ettei naarmuta niin paljoo sitä laattaa :)
 
Noniin no tässä set tilaus sitten kokonaisuudessaan oli, paitsi ne laatat jota en kuvannu. Makso yli 60 euroo eli oli mun toisiks kallein tilaus ikinä kynsiin liittyen siis, hui.
 
 
loppukevennykseks kuva, joka on otettu meiän mökin läheiselt laiturilt :)


 t.t

toivottavasti teil oli kiva viikonloppu, mulla ainakin oli (:

ps postauksen nimi tuli sitä kun mä pidän sitä kalliina jos ostaa kynsijuttui 60€ mut toisaalta tuli näin halvemmaks ku ei tarvii ostaa niit konadin kalliita pikkusii laattoi :) ja joillekki toi 60€ on pikku summa ja joillekki iso!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)