15. marraskuuta 2012

Ranskanliljat

 
Moi :)

Tein Tuijalle kynnet ja toivomuksena oli hopeiset ranskanliljat liilalla pohjalla. En oo aiemmin kokeillu leimata muilla kun konadin omilla leimauslakoilla, mutta kun mulla on niit vaan musta ja valkonen, nii nyt oli pakko ja hyvä niin :D

kokeilin kolmea eri hopeaa mitä mulla on (Classics, H&M ja Depend). Classicsin oon ostanu varta vasten leimailuun, koska Oon kuullu et se toimii siihen hyvin. Mun oman kokeilun mukaan näistä kolmesta se oli huonoin :D seuraavaksi tuli toi H&M, jonka oon ostanu jonkun paketin mukana. Voittajaksi selviytyi kuitenki Depend, koska sillä oli kaikista vahvin leimaus jälki :) eli se toimii toooosi hyvin!

liilan väri vähän vääristyny täs kuvas mut tos näkyy toi kuvio hyvin :)
ylemmässä kuvassa värit oikeemmat !

 
Käytetyt lakat:
Color Club-stuck on you base coat
Rimmel-pompous
Depend-nr225
Seche vite-dry fast top coat

Ainii ja leimat supersize laatasta 1 :)

4 kommenttia:

  1. Kiitti,leimat ehkä ois voinut olla itseeni päin,,tiedänpähän seutaavalla kerralla ja puseroita oli 2 tuon väristä ja ranskanlilja- metallipensselin myin Tampereen kädentaidot-messuilla.Mieheni sanoi,että sillä voi kuvioida kynsiäkin!Onpas mulla kurttuset kädet,no enhän minä olekaan kuin ikiknuori.

    VastaaPoista
  2. Ps katso sivuja inkkipinkki,hän myy myös helmiä.

    VastaaPoista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)