24. marraskuuta 2012

melkeen kun kaviaarimani

Moi,

Kun näin tämän postauksen Korukynsillä blogissa, niin havahduin ja tajusin et hei mullahan on toi ihana lakka :D KÄYKÄÄ KATSOMASSA tosta aiemmasta linkistä kunnolliset kuvat tuosta lakasta, se on nimittäin superhypervaikea kuvattava kännykällä...

no tälläsiä kuvian sain kuitenki :)




 
toi on oikeesti kahella kerroksella peittävä, vaikka kuva sanoo toisin XD
Hui, tajusin et tää oli eka kerta ku lakkasin tllä ittellni :o Täällä on mun eka lakkaus tällä eli kokeilin tätä ekana äidille ja nyt se on tokaa kertaa käytössä, mun kynsillä :) tää on vaan niiiin ihana, katoittehan paremmat kuvat Korukynsillä blogista? :) no aika lähellä oikeeta sävyä on toi pullossa oleva, mutta kynsillä vaan säihkyy ja niitä ei voi kun ihailla <3  haha ainii, teitä saatto vähän ihmetyttää toi otsikko, mut mun kaveri sano et nää näyttää vähän kaviaarimanikyyriltä ja en keksiny muutakaan otsikkoo, joten se kävi hyvin ;D


käytetyt lakat:
Color Club-Stuck on you base coat
China Glaze-Lorelei's tiara
Seche Vite- top coat

ainii ja tsemppii kaikille kokeisiin nyt koeviikolla! (:

2 kommenttia:

  1. No jopas! Mä luulin sillon kun laittelit nää kuvat, että kamera vaan vääristää, mutta nyt kun sanoit että suomenlipun sinisiä on, niin niinpä tosiaan! Joka tapauksessa paljon tummempia kuin mun lakassa :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep hassuu et on sama lakka, mutta eriväriset hileet! :o no se oli/on sitten ihan arpapeliä ostaessa et tuleeko vaaleet vai tummemmat glitterit..;D

      Poista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)