22. lokakuuta 2012

Union Jack


Moi taas :)

Oon jo luopunu siitä toivosta, että ehtisin postata ne kynnet realiajassa mitkä mulla on sillä hetkellä ''päällä'' :( nimittäin aina mulla ei oo mahollista mennä koneelle tekee kunnollista postausta sillon ku haluisin.. No nyt kuitenkin on ilo kirjoittaa näistä Brittien lippu kynsistä, sillä ne on mulla nyt kynsillä :D

Kaikki varmasti tietää mikä/minkälainen lippu on kyseessä, tai jos ei niin on aika oppia! Yksinkertaistin mallia hieman ja helpotin kuitenkin sillä, että en noihin ohuempiin viivoihin laittanu ollenkaan punasta. Siitä huolimatta mä tykkään näistä silti ja sehän on pääasia :) mulla kauempaa katottuna tulee ihan mieleen jotkut kokokynnen tarrat mut ei se mitään ;D


 

color club-stuck on you base coat, china glaze-blue year's eve, cesars-top coat
Toi CG:n lakka oli muuten aivan upee kynsillä yksinäänki. Peitti kahella kerroksella täydellisesti ja oli vaan yksinkertasesti hieno. En kuitenkaan voinu jättää silleen koska mun lakkailut menis muuten nii yks toikkoseks :D vaikka kyllähän yksvärisiäki on välillä kiva pitää :)
 
wet n wild- french white creme, two way nail art- punainen ja valkoinen
lumenen pullossa mavala-natural (hileiden kiinnitykseen)
punaisia hexagonin muotoisia hileitä (joista puolet kaatu pöydälle...hups ;D)


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)