14. lokakuuta 2012

Kultainenkukka

heipparallaa :)
jee nyt ollaan tavoitteessa mut en tiiä kuinka kauan eli nää kynnet mulla on tällähetkellä :) eka mun piti leimaa jotai tähän päälle, mut halusin jotail kultasta mukaan niin päädyin dotting tool kukkasiin :) siksi halusin kultaista ku mun (lentis) pelipaidassa on kultaisella numerot ja peli on lähipäivinä ;) kuvat kertoo kuitenki nyt enemmän ku mun pälätys joten katelkaa niitä :)
 
 
 
Kuvissa näyttäis, että kärjet vähän paistais läpi, mutta luonnossa sitä ei juurikaan huomaa :) rimmelin lakka on kyseessä ja se lupaa kuivua 60 sekunnissa. En ottanut aikaa toteutuiko se, mutta pystyin lakkaa vasemmasta pikkurillistä lähtien toiseen pikkurilliin asti ja sitten aloittaa toisen kerroksen heti :) mitä tästä selityksestä siis pitäisi ymmärtää: lakka kuivuu kivan nopeasti, riippuen tietenkin mihin vertaa :D suti on muuten toodella iso, jotkut tykkää, jotkut ei, ja mä en oikee tiiä :D muihin kynsiin ihan hyvä, mutta pienimpiin kynsiin turhan iso :)
 
nääkin hohtaa ihan kivasti :)





 


käytin näissä (vasemmalta oikealle)
 
ccuk-base coat
rimmel-instyle coral
mode4u-anywhere is
golden rose-118
cesars-top coat
 
dotting tool
nail art sivellin (ei kuvassa)

 
Mode4u merkkiset lakat (mulla on kolmas vasemmalta) on aiheuttanu parille ihmiselle allergisen reaktion, mutta ite uskallan käyttää sitä siitä huolimatta. Kun kuulin näistä tapahtumista mietin heitänkö ton lakan pois, mut olin käyttäny sitä jo aiemmin ilman mitään oireita, joten antaapi mennä :) en oo kuitenkaan ostanu noita lisää enkä suosittele kenenkään ostavan, varmuuden vuoksi!

Kivaa sunnuntaita kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)