17. lokakuuta 2012

Geelikynsiä ja hämmennys

Moi :)
tein eilen ittelleni geelikynnet syyslomaksi :) tosin joudun lyhentämään näitä huomisten harkkojen takia...-.- nää on vasta mun tokat tipeillä tehdyt kynnet ittelleni, muille oon kyllä tehny ja se on paljon helpompaa :D yleensä oon tehny luonnonkynnen geelauksia vaan mutta tälläistä jälkee tuli tipeillä:


 




Nämä kuvat siis heti tekohetken jälkeen :) mutta sitten lähin mun koiran kaa juoksulenkille ja kun tulin kotiin niin huomasin seuraavaa:
 
Mun oikeen käden peukalosta oli lohjennu pala irti! MITEN ?!? Ei mitään tietoo.. Ja ku en mä sillä lenkillä koskenu muuhun kun talutushihnaan :D mulla on siis labradorinnoutaja, joka just täytty 4v :) ja se ei vedä hihnassa ollenkaan, eli hihna löysällä oltiin koko lenkki! En voi käsittää miten tollai kävi, mutta se jää mysteeriksi. Noh ei ne mysteerit tähän jääny.. Mun toisen käden peukustra oli kans revenny tolleee pala niinku alempi kuva osoittaa... nooh repäsin sen sit lopullisesti irti ja lyhensin molemmat peukut :(  




Nää kynnet siis hämmensi mua ihan kunnolla, sillä ei oo ikinä käyny vastaavaa :D nyt ei ainakaan ollu liimassa vikaa... ;)

hauskaa syyslomaa vaan kaikille! (itelläki alko tänään ;)) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)