10. lokakuuta 2012

halkeilevaa pinkkimustaa :D

 
Heipsan :)

Ihan ensiksi haluisin kiittää niitä yhdeksää ihmistä, jotka auttoivat päättämään kuvaanko käyttämäni lakat !  Ja siis tulos on se, että kuvaan :) en kuiteskaa oo nyt kuvannu lakkoja näihin ''vanhoihin'' lakkauksiin, mutta jatkossa kuvaan. Vielä on siis varastossa lakkauksia ja tässä yhdet tai kahdet (kummin sen haluaa laskea :D) lakkaukset (:

käytin:
- aluslakkana trindin hoitavia lakkoja
- models ownin soda pop pink
- tussi nimeltä Edding 3000 for marking, drawing and writing, waterproof
- cesars top coat

 
näissä siis pelkkä soda pop pink :)
 

Tässä alla on ne trindin hoitolakat : keratin nail restorer ja keratin nail protector :)
tota ekaa voi käyttää kuin mont kertaa vaan ja toi toka niinku viimeistelee ja ''sulkee'' kynnen.. no nyt mietitte onko nää toiminu? Jaahas no ei ne mitään ihmeitä oo kyl tehny, ennemminki se on korvien välissä jos ajattelee näistä että wooow mun kynnet on paljon kestävämmät ymsyms... :D tosin mä en oo käyttäny mitenkää säännöllisesti, joten on vähän paha arvostella...mutta ei ne kyllä haittaakaan tee!!

 
 


hehee ja sitten nää koristelut :D tilannehha oli se, että mun ei pitäny tehä mitään koristeluja, koska tää oli nii ihana lakka yksinään ! Mut sit mun käteen tarttu tussi ja aloin väkertää sillä jotain... ;D ajattelin että se pysyis paremmin, jos laittaisin päällyslakan, mutta kävi vähän hullusti: tussilla tehty jälki alkoi halkeilemaan graffiti lakan tyylisesti! Hui, en ois ikin arvannu et noin vois käydä :D  hyvä esimerkki on peukalo.. Kyllähän toi ihan ok:lta näyttää, jos se ois tarkotuksella tehty muttaku ei oo ! ;D kyllä nää parit kehut koulussa sai, mutta ei kauaa ollu kynsillä :D noo selitys sikseen ja kuvia :)

lopuksi kuva, josta voitte päätellä kumpi kätinen mä oon.. ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)