4. lokakuuta 2013

31DC: day 4: green nails

Dodiih neljännet kynnet olkaapi hyvä :)
Voi kun oli helpot tehdä ja aivan upee lopputulos, tai semmone jännän näköne :D käytin siis tuon lakan (flormar - mg02) mukana tullutta magneettia, joka oli muuten loistava, lukuunottamatta sitä, ettei peukkuun saanut kuviota. 


Tuo magneetti oli kaareva, ja siinä oli semmonen porrastus, johon peukku ei mahtunu/taipunu ku peukalo ei oo suora sormi niinkun muut. No ei se paljoo häirinny ku pidin näitä päivän... Miksikö? No siksi kun mulla on ihan hullun kiire tehä näitä kynsiä, sillä nyt on koeviikko meneillään ja kynsiin ei viittis käyttää niin hirmusesti aikaa..hyvään saumaan tuli tää haaste :D no ei kyl mä tykkään tästä, mut en vaan ehdi lokakuussakaan tehdä kynsiä ja postailla joka päivä ja siks täytyy nyt syyskuussa uhrata kokeisiin lukuaikaa tän takii ;)




Älkää pelästykö, kyllä mulla vielä toinen etusormi on tallessa, mut sen kynsi meni aivan plörinäks, joten sitä on turha katella. Nyt on ollu puhetta siitä, että saako bloggaaja epäonnistu/julkaista epäonnistuneita kynsiä. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että saa tottakai ja se on ihan kivakin, ettei muille tule virheellistä kuvaa, ettei kukaan mokaa ikinä. No musta tuskin kukaan saa tätä kuvaa, että siinä ei ole ongelmaa :D mutta siis siksi jätin nyt tuon etusormen pois ku ei leimat ei tullu kunnolla ja väärään kohtaan ja tökkäsin sen ryttyyn yms, joten turha sitä esitellä :)



Mutta siis hieno lakka mun mielestä, tykkään! (:

PS nää on mun luonnonkynnet muuten paitsi oikeen käden etusormi (mitä ei näy kuvissa), joten tosi pitkiks nää kasvo niiden geelien alla :) näissä tais kyllä olla geelilakka vahvistus päällä, sillä nää mun omat kynnet on aivan paperia varsinkin tässä pituudessa.-.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)