13. lokakuuta 2013

31DC: day 13: animal print

Tämmöset seepra ranskikset mulla on ollu vaikka kuinka monta kuukautta ollut ideana tehdä, mutta nyt sain sitten tämän haasteen ansiosta tehtyä nämä (joskus pari kuukautta sitten siis ;D)












Näillä mentiin 3-4päivää välillä parannellen ja sen jälkeen mattasin nämä o.p.in matta päällyslakalla, joka on AIVAN ÄLYTTÖMÄN HYVÄ!!! Jos et usko niin katso  :)









Noh sitten postiin kolahti tilaamani zoyan lakka (ostin sen fbn merkkilakkakirppikseltä :)) ja sitä piti päästä testailemaan. Luulin sen swatchien perusteella olevan peittävää, mutta ei...jellyhän se oli. Huomasin sen, kun olin laiska ja olisin lakannut näiden päälle sillä, mutta tulos oli tämä:





Näistä tuli mieleen ihan jotkut nalle puhissa oleva tiikeri  :D no ei mulla olekkaan ennestään punaista jellyä, joten ei harmita :) näillä seepra ja tigru kynsillä mentiin yli viikko!! Mikä on mulle sii toooosi pitkä aika kynsien suhteen (:

Mulla ei oo nyt kuvia lakoista, mutta valkoinen oli o.p.in alpine snow ja käytin kissin mustaa nail art painttia. Tuo zoyan punainen on nimeltään maura.

 

4 kommenttia:

  1. MIstä toi opin lakka on ja paljonko maksoi?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo O.P.I:n mattalakka on ostettu Pariisista, Ranskasta. En usko et tää tieto paljoo hyödyttää, mutta se maksoi noin 13€ :D ja toi O.P.I:n valkoinen lakka, Alpine Snow, on ostettu Stockmannilta ja se maksoi noin 17€. Kiitos kommentista :)

      Poista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)