12. toukokuuta 2013

mustaranskis palloilla



Heissan,
Mä oon tällä hetkellä laivalla, tai oikeastaan kävelemässä Tukholmassa :D Toivottavasti sielt löytyis jotain laatulakkoja halvemmalla ;) No sen näkee sitte mut nyt on vuorossa musta ranskalainen manikyyri palloilla maustettuna. Nää oli mulla yksissä hautajaisissa kans ja siks vähän synkempää touhua. Tosin tykkäsin näistä sen verran, että näitä tullaan näkemään täällä toiseenkin otteeseen. Mutta siis ei näissä sen kummempaa, kun vapaalla kädellä ranskis ja two way nail art kynällä palloja reunalle. Ainii toi O.P.I on muuten hyvä mustaksi, se on aika juoksevaa, mutta peittää 1-2 kerroksella :)


Lakkoina oli:
color club-vita base
essie-iced chai latte
opi-lady in black
two way nail art pen-black
sally hansen-diamond flash

2 kommenttia:

  1. Tuli vaan sellanen juttu mieleen, että jos toi Uudenmaan kynsimiitti järjestetään uudestaan niin olisko mahdollista päästä mukaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä mä luulisin, että se on mahollista :) en vaan usko että lähiaikoina järjestetään ku siin on nii kova duuni, mut mä voin vaikka ilmottaa sulle, sit jos semmone tulis taas :)

      Poista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)