7. toukokuuta 2013

geelilakkaus armeijakuosilla

Heipskukkuu,

Nyt on luvassa geelilakkausta. Mä en oo tainnu täällä paljoo höpistä näistä geelilakoista, mutta ideahan on siis geelin kestävyys ja lakan helppous. No mulla toi kestävyys ei oo ollu sitä mitä on kuvattu, enkä tiedä mistä se johtuu. Äidillä pysy sormissa geelilakkaus 8pvä ja sit ne alko irtoilee yhtenä liuskana pois. Mulla on pysyny sormissa parista päivästä viikkoon kans, joten onkohan mun kynsissä jotain vikaa :D varpaankynsissä on pysyny pariki viikkoo, kunnes kyllästyin ja otin ne pois.. Mutta siis oon tilannu Nail-Eon merkkisiä lakkoja Mimaxilta. Ne on helppoja käyttää ja se geelipinta suojaa kynttä kolhuilta. Suuren suuri ärsyttävä miinus on kuitenkin se, että geelilakkapullossa ei ole mitään sävy merkkiä/nimeä. Ja Mimaxin sivuilla olevat kuvat eivät ole täsmänneet lakkoihin kovin hyvin, joten lakat joutuu ostamaan vähän sokeasti ja toivoa parasta, että sävy miellyttää. Nyt kuitenkin näihin kynsiin, jotka pysy mulla päivän. Taisin laittaa tyhmänä yhden paksun kerroksen, enkä kahta ohutta ja syytän sitä nyt näiden liuskana lähtemisestä :D
 
 
Yllä olevassa kuvassa siis pelkkä geelilakkaus, jonka tein purtujen kynsieni suojaksi.. :/
 
Alla olevassa kuvassa on käyttämäni lakat:
Nail-Eon-Vienna (Mimaxin sivujen mukaan värin nimi)
Saffron-Colour 15
Avon-Deluxe Chocolate
Anytime-(nimi on kulunut pois, mut muistelisin et tää ois Omenapiirakka)
H&M-matte top coat
 
+ kuviot tehty dotting toolilla

 
 
Ja sitten kynsiin. Niitä koristaa armeijakuosi, josta mä pidän huimasti. Olin myös Santa-Haminan varuskunnassa yhen vkonlopun, ku osallistuin semmoseen Lukiolaisten turvakurssiin. Ei siitä sen enempää mut siis innostus armeijakuosia (ja armeijaa) kohtaan lisääntyi sen inttiviikonlopun jälkeen ja tätä väriä ja kuviointia tullaan näkemään vielä jatkossakin täällä blogissa :) Tää oli siis mun eka kerta ku kokeilin tehä tätä kuosia ja otin mallia googlesta löytyvistä kuvista.
 


 
P.S
Eiköhän tässä postauksessa ollu jo tarpeeks tekstiä, mut kerrotaan nyt kuitenki et jos mä postaisin jokatoinen päivä uudet kynnet, nii niitä riittäis tällä hetkellä kesäkuun puoliväliin asti.. :D ja kokoajan teen kynsiä lisää. Tämä kertoo siis aika paljon luonnosten määrästä, mut ei se mitää vaikka nää ''vähän'' jäljessä tuleeki. Lähen muute kolmeks viikoks kesä-heinäkuussa kielimatkalle, joten ajastan sillon sitten kynsiä, ettei blogi kuole ihan kokonaan ;D
 
P.P.S tänään on 7.päivä ja kello on 7.07 ;) oli pakko ajastaa tää tällee hauskaan aikaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)