14. toukokuuta 2013

ihana zoya tarroilla

 
Moikka :)
 
Mun eka Zoyan lakka <3 tai oikeestaan sain mun (toistaseks ;)) ainoot ja ekat Zoyat sieltä Uudenmaan nuorten kynsimiitistä, mut tää pääsi ekana kynsille. Ja siis aivan unelma, ois peittäny huolellisesti lakattuna jo yhel kerroksel mut mä laitoin kaks. Ja siis ihana levittymään. Ja siis ihan puhdas creme koostumus. Ja siis ihana väri vielä kaiken lisäks. Ja siis joko mä sanoin et mä tykkään tästä lakasta? :D
 
Näitä Zoyan lakkoja saa ainakin kauppakeskus Sellon Eve-likkeestä ja maksaa vähän vajaa 14€, eli ei paha, ei paha hinta :) Tämä mun upea yksilö on siis nimeltään Kendal ja väri on harmaaseen taittava liila, eli vähän tommonen likasen värinen (alla oleva kuva näyttää paremmin).
 
 
En halunnut peittää tota väriä ja siksi lätkäsin vaan kukkatarrat peukkuihin ja nimettömiin :) vähän niinku niissä Alessandron-first kiss kynsissä ;D eli siis mun taktiikka: aina ku on ihana lakka, jota ei halua peittää, niin tarrat päälle vaan!
 
 
Sitten kun parin päivän jälkeen kyllästyin, niin lisäsin juuri ostamaani glitterilakkaa päälle ja viihdyinkin sitten näin seuraavan päivän :)
 


auringossa, säihky kyl niin paljo et huhhuh ;D

ihana glitteri, jonka nimi on Prim & Proper































Muut lakat ovat:
color club-stuck on you
zoya-kendal
inm-looks wet top coat (ei oikeesti oo yhtään sen enempää kiiltoo kun esim sally hansenissa tai seche vitessä, mut minkäs teet ku oon mainoksen uhri ja menin ostamaan tän..parhain kiilto päällyslakassa on ollu ehdottomast Golden Rosen Gel look top coatissa, suosittelen sitä<3)

 

2 kommenttia:

  1. Mistä olet ostanut tuon Zoyan lakan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi olit nopee kommetoimaan jo keskeneräiseen postaukseen :D no mutta siis kirjoitinkin sen tuonne, jotta muutkin saavat tietää, mutta siis sain omani miitistä :) näitä myy kuitenkin Suomessa ainakin Eve, sen verkkosivuille pääset helposti tuolta mun toisesta välilehdestä :)

      Poista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)