13. elokuuta 2013

Pinkyglitter gelnails +instagram


Hellurei,

Ekana ilmoitus :) oon tehny instagramin (@tttanza) ja sinne laitan realiajassa mitkä kynnet on milläki hetkellä, joten kannattaa käydä tsiigailee. Siel on myöski kuvii kynsistä, jotka ei oo päässy vielä blogiin asti tai ei välttämättä tule koskaan päätymään, joten käykääpä tsekkaamassa siis @tttanza   ;)

Mutta siis ensimmäinen kuva kertoo kaiken. En jaksanu enää mun ylilyhyitä ja purtuja kynsiä ja päätin tehä piiiiiiitkästä aikaa geelit. Tais muuten olla vasta toka tai kolmas kerta ku tein muoteilla itelleni, mutta täytyy kyllä sanoa et cesarsshopin perhosmuotit on parhaita. Niillä kaikki käyvaan niin paljon helpommin ku ne on tukevat ja helposti muotoiltavat eikä ne aukeile uunissa.. SUOSITTELEN! Peukut tein tipeillä ku ne jotenki oli helpommat tehä sillee :D


Ne, jotka on mun blogii seuraillu ennenki ja lukenu mun pälätyksii nii tietää, et pinkistö ja hopeesta mul tulee heti prinsessa mielikuva. Noh, halusin kuitenkin käyttää mun neon pinkkiä geeliä (jonka sain miitistä) ja sit siihen päälle oli yksi täydellinen glitteri, jonka ostin Englannista. Sinful colorsin pinky glitter. Se on neonpinkki ja ihana kimallus, voi että ku se vaan on niin ah täydellinen näihin kynsiin. Ja rajaus hopeella art club linerilla nimeltään silver glitter.


Voitteko uskoo et olin näillä kokonaisen viikon ja yhen päivän vielä päälle? Se taitaa olla mulle ennätyspitkä aika saman näkösillä kynsillä!! Näihin ei vaan kyllästyny, joka on aikas tosi jännä ku luulin ettei nää oo sitten yhtää mun tyyliset. No ehkä musta löyty sisäinen prinsessa ;) huomas kyllä et esim kaupassa mua katottii ihan ku jotai bimboo blondii (okei mä oon kyl blondi tai siis vaaleehiuksine mut mitenkää tyhmä tai mikää pissis juu nou) mut kynsienlaitosta tykkään, enkä kuitenkaa oo turhamainen. Eniveis, tykkäsin näistä ja olin näillä pitkään (eli 8pvä kunnes huolsin ne ja lakkasin erilailla).








Että semmosta tällä kertaa. Kohta ku koulut alkaa nii luulen et palaan vähän tiuhempaan postaustahtiin ku ei ny kesälomal oo vaa ehtiny tai jaksanu ku on halunnu tehä kaikkee muuta. Sorry, mutta siis positiivinen muutos tulossa :) ps en oo ollu tietokoneel pariin kuukauteen, joten en tiiä yhtää milt blogis näyttää. Siihenki on tulossa muutos heti ku kaivan koneen esille ja saan lisää aikaa mun vuorokausiin, jotka on aivan liian lyhyitä.

2 kommenttia:

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)