25. heinäkuuta 2013

Nysiin kynsiin uusilla lakoilla minttua (:

Hellurei!

Ekaks yks asia tiedoks. Hyi että. Yäk. Miten mä saatoin tehä niin. Mä nimittäi purin mun kynnet...... :0

No mut joo se siitä, kylhän nää kuitenki kasvaa (vaikkaki hitasti...): 

Mutta siis joo laitoin kaikki mun käyttämättömät lakat laatikkoon ja sinne tuli 39 lakkaa. Mitäääh!??!! :D
No nyt sitte täytyy vaan alkaa kuluttamaan niitä oikee urakalla ;) ekaks testiin pääs kaks lakkaa. Flormar-WL02 on siis mintun vihree wet look kokoelmasta ja se pullo näyttää tältä.


No mutta millanen se sitte on? Ensimmäinen kerros levittyi huonosti, ei hyvin muttei kuitenkaa ihan järkyttävän huonosti. Toinen kerros pelasti tilanteen ja tää lakka peitti siis hyvin kahella (:

Siihen päälle laitoin golden rosen jolly jewels kokoelmasta yhen kerroksen lakkaa numero 122, joka on semmone en mä ny oikeestaa osaa kuvailla nii hyvin et mimmone. Kattoka kuvasta :D



Höh ei tos ylemmäs kuvas näy toi kultane shimmeri ollenkaa mut sitä on siinä ja runsaasti mut sen näkyvyys riippuu tietty valost (:

Tota ylempää on muokattu kylmempään ku se "normisti" ja alempii kuvii lämpösempään ja siks noin iso ero mut siis se lakka on ny vähä valon mukaa jompaa kumpaa muistuttava tai noista oikeestaa vähä semmone välimuoto. Selkeetä? XD





Eli lakkoina käytin:

Color club..vita bace
Flormar..WL02
Glden rose..122
Golden rose..gel look top


 

2 kommenttia:

  1. Selitykset xD
    Mut toi minttu lakka on kyl ihanan värinen ja hyvin toimii Golden Rosen kanssa.

    VastaaPoista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)