14. maaliskuuta 2013

Tuhkimo style

 
Hello,

Mulla tuli näistä kynsistä ihan mieleen Tuhkimo, varmaan väristä ja glitteristä päätellen :)

No mutta siis postasinko mä viikon alussa niinkun lupailin? EN ! Ja ärsyttää ku en vaan millään oo kerenny. Harrastan siis viittä eri lajia ja yhteensä mulla on treenejä noin 6-8 kertaa/vko. Ja siihen lisäks lukio ja sen yksi vapaa-ajalla tapahtuva kurssi ja tietenkin kynsien lakkaus. Toivon siis, et ymmärrätte miks on kestäny tää blogista huolehtiminen..



China Glaze-For Audrey
 
katsokaa mikä säihke!! ;D China Glaze-Nova
 
Ainii ja tässä stressissä oon purru KAIKKI kynnet ihan nysä mittaan ja niitä ei huvita lakata ku yks värisiks, joten vanhoja kynsiä julkaisen täällä hetken verran :)
 
Alus ja päällyslakkoina toimi tällä kertaa Color Clubin Stuck on you ja Seche vite.
 
Tälläinen lakkaus on muuten yks mun lemppareista. Tää on helppo ja nopee tehdä, eikä tarvitse mitään ylimääräisiä työkaluja :D (lakkaan glitterin ihan sen omalla sudilla sillai liukuvärimäisesti). Aluslakkaa vaihtumalla saa vielä erinäköisempiä lakkauksia! Suosittelen kokeilemaan (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)