8. helmikuuta 2013

Hui vaalean liilaa

Mavala-touch of provence
 
Moi,
Tässä on nyt ollu kaikenlaista meneillään ja en oo vaa ehtiny päivittelee tänne kynsistä :| oon kyllä lakkaillu niitä, joten varastossa niitä riittää..:D Mua harmittaa tosi paljon kun en oo ehtiny, koska mä tykkään näyttää miltä mun kynnet näyttää yms, joten en oo hylkäämässä tätä blogia minnekkään!


aluslakka
No nyt kynsiin. Nämä tein noiden punaisten kynsien jälkeen ja siksi kynsinauhat vähän punertaa. Koska mä opin, ettei punasen lakan jälkeen kannata laittaa sinisävystä? :D No tehty mikä tehty. Ostin tuon lakan jonkun blogin kirppikseltä, ainoastaan näitä siirtokuvia varten, ja hyvinhän ne sopi yhteen :)
peukussa oli vähän isompi kukka :)


Yksinkertaista mutta kaunista!
Lakat näkyy kuvissa ja päällyslakaksi laitoin Seche Vitea   [=


siirtokuvat/water decalit
 

2 kommenttia:

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)